استاندار سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ ماه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی از مردم استان برای برگزاری باشکوه جشن‌های ایام الله دهه فجر و حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر سراسر شهرهای استان پهناور سیستان و بلوچستان همچون جای جای ایران اسلامی غرق در حماسه حضور مردم انقلابی شد که تا پای جان بر عهد دیرین خود با امام راحل، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت اله العظمی خامنه ای و شهدای انقلاب پایبند هستند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مردم سرافراز، فهیم، ولایتمدار، غیور و مرزدار استان با حضور پرشور خود در صفوف به هم فشرده راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و شهدای گلگون کفن خود تجدید میثاق کردند و با اعلام حمایت و پشتیبانی خود از مقام معظم رهبری و سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی افزودند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینجانب از تمامی مردم انقلابی و آگاه استان سیستان و بلوچستان که در ایام الله سی و هشتمین دهه فجر انقلاب اسلامی در جشن‌ها و مراسم برگزار شده در شهرها و روستاها شرکت گسترده داشته و در روز ۲۲ بهمن امسال نیز پرشورتر از سنوات گذشته، حضور یافتند، تشکر و قدردانی می کنم.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: رجاء واثق دارم که پشتیبانی و حضور همه جانبه در عرصه های اجتماعی و حمایت موثر مردم، پشتوانه‌ای عظیم برای نظام مقدس و خدمتگزاران خدوم نظام در گذر از فراز و فرودهای گوناگون و زمینه ساز تحقق کامل اهداف انقلاب و منویات مقام معظم رهبری باشد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار