عضو حزب اراده ملت گفت: همیشه برخی شخصیت‌ها و افراد ذی نفوذ در شکل دادن ائتلاف اصلاح‌طلبان با دیگر جریان‌ها مداخله می‌کنند.

ممرجان کاووسی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اختلاف برخی افراد و احزاب اصلاح‌طلب با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در رابطه با حمایت قاطعانه از کاندیدای واحد در انتخابات ریاست جمهوری تردیدی ندارند و اگر اختلافی هم میان آنان وجود داشته باشد، بر سر ساختار است.

وی با بیان اینکه اختلاف اصلاح‌طلبان در رابطه با ارائه لیستی واحد برای انتخابات شورای شهر بیشتر جلوه می‌کند، ادامه داد: امیدواریم مخالفان ساختار شورای عالی سیاست‌گذاری راه وحدت و اجماع را پی بگیرند چرا که به نفع همه ما است که لیستی واحد داشته باشیم. 

عضو حزب اراده ملت گفت: بهتر است اصلاح‌طلبان در این مقطع در شورای عالی سیاست‌گذاری حضور یابند و از این طریق کمک کنند تا مجموعه اصلاح‌طلبان زودتر به اجماع برسند.

کاووسی با بیان اینکه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان قرار است محور وحدت این جریان سیاسی در انتخابات را بر عهده داشته باشد، متذکر شد: اکثریت قریب به اتفاق احزاب و شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب این ساختار را پذیرفته‌اند اما شورای عالی سیاست‌گذاری هم باید به نقدهای مخالفانش توجه و آنان را برطرف کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اعتدالیون و اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آینده می‌توانند ائتلاف کنند، تصریح کرد: متأسفانه در جبهه اصلاحات اتفاقی که همیشه می‌افتد این است که در دقایق پایانی شخصیت‌ها و افراد ذی نفوذی در شکل دادن ائتلاف مداخله می‌کنند و اصلاح‌طلبان ناچار می‌شوند تن به برخی از ائتلاف‌ها بدهند.

کاووسی با تاکید بر اینکه مبنای ائتلاف اصلاح‌طلبان باید عقلانی‌ و ایجابی باشد، خاطر نشان کرد: اگر جریانی می‌خواهد با اصلاح‌طلبان ائتلاف کند، باید واقعا معتقد به حضورش در ائتلاف باشد نه اینکه برای تنگ کردن عرصه بر برخی افراد و احزاب رو به ائتلاف بیاورد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار