رئیس سازمان نهضت سواد‌آموزی از پوشش سواد‌آموزی قریب به 21 هزار نفر در گروه سنی 10 تا 19 سال خبر داد.

علی باقر‌زاده رئیس سازمان نهضت سواد‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون برنامه‌های سوادآموزی برای گروه‌های هدف در نظر گرفته شده عنوان کرد: عمدتا بیشترین تمرکز برای سوادآموزی در گروه سنی 10 تا 19 سال در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای کودکان زیر 10 سال کار ویژه‌ای نداریم، افزود: به دلیل آنکه قانون‌گذار مسئولیت گروه سنی 10 تا 49 سال را برای نهضت سواد‌آموزی در نظر گرفته بنابراین عمده فعالیت‌ها برای این بازه سنی است.

رئیس سازمان نهضت سواد‌آموزی بیان کرد: در گروه سنی 10 تا 19 سال پوشش 20 هزار و 997 نفر داشتیم که اتفاقی مثبت به شمار می‌آید.

باقر‌زاده به پوشش سواد‌‌‌آموزی در سایر استان‌های کشور نیز اشاره داشت و گفت: در استان خوزستان هزار و 800 نفر، کرمان 2 هزار نفر و سیستان و بلوچستان شش هزار و 800 نفر تحت پوشش آموزش‌های سواد‌آموزی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در استان‌های مذکور استاند‌ارها کمک قابل توجهی به پوشش سواد‌آموزی داشتند، عنوان کرد: از مشکلات اساسی شناسایی سواد‌آموزان و جذب آنها است که همکاری سایر نهادها را برای این امر می‌طلبد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار