بیش از یک میلیون پاکت شیر از اواخر دی 95 تاکنون در مدارس استان سمنان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عبدالرضا محمودی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت : برای سال 95 توزیع بیش از 40 نوبت شیر رایگان در مدارس استان سمنان پیش بینی شده است و به دلیل تخصیص اعتبار مورد نیاز، مشکلی برای ادامه روند توزیع در یک فرایند زمانی مشخص وجود ندارد.

وی ادامه داد: براساس پیش بینی های انجام شده، هم اکنون در سه روز از هفته توزیع شیر رایگان در مدارس استان سمنان انجام می شود و این طرح تا هفته های آخر سال تحصیلی 95-96 در مدارس ادامه یابد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه برای هشت هزار نفر از کارکنان مدارس استان نیز توزیع شیر رایگان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: شیر رایگان علاوه بر مدارس دولتی در مدارس غیر انتفاعی نیز توزیع می شود.

محمودی تصریح کرد: نونهالان و نوجوانان استان سمنان در سن بلوغ و رشد قرار دارند و از این رو توزیع شیر رایگان در سلامت و افزایش شادابی این افراد از جامعه بسیار تاثیرگذار است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: پاکت های شیر توزیعی با ماندگاری بالا برای دانش آموزان عرضه می شود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.