استاندار کرمانشاه گفت: پاوه نورچشمی ایران اسلامی است و دولت تدبیر و امید تمام توان خود را برای توسعه این منطقه به کار می گیرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رازانی گفت:پاوه حدود 650 شهید به انقلاب تقدیم کرده است که با توجه به جمعیت 60 هزار نفری آن آمار بسیار بالایی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه پاوه همیشه محل توجه جدی نظام بوده است اظهار داشت: در سال های اولیه پس از انقلاب به طور همزمان موضوع خیانت گروهک ها و جنگ تحمیلی را شاهد بودیم و شهر پاوه در آن سال ها در معرض سقوط جدی بود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: پاوه تنها شهری بود که امام دستور داد نباید سقوط کند. و این شهر با جانفاشانی های مردم و روحانیت انقلابی این شهر و نیروهای نظامی از خطر سقوط رهایی یافت.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سفر پربرکتشان به استان کرمانشاه به جهت علاقه ای که به مردم این دیار داشتند در جمع مردم انقلابی این شهر حضور یافتند.

این مقام عالی استان با تاکید بر نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به پاوه اظهار داشت: اینجانب نیز به عنوان استانداردولت تدبیر و امید در کرمانشاه، در دومین سال حضورم در آیین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برای ادای احترام به مردم انقلابی پاوه، در این شهر حضور یافتم.

 رازانی در بخش دیگری از سخنانش ثبت منطقه اورامانات در استان های کردستان و کرمانشاه به عنوان یک میراث طبیعی جهانی از سوی یونسکو را خبری خوشحال کننده برای منطقه خواند و گفت: اورامانات اولین منطقه ای است که با توجه به قابلیت های ممتاز آن عنوان میراث طبیعی در یونسکو ثبت جهانی می شود. که این رخداد مهم در توسعه منطقه اثر گذار خواهد بود.

استاندار کرمانشاه همچنین عنوان کرد: مدیریت ارشد استان با جدیت موضوع حل مشکلات بازارچه های این منطقه و موضوع ایجاد منطقه ویژه اقتصادی اورامانات را دنبال می کند. همچنین 4 بانده شدن جاده محور پاوه و روانسر در دستور کار است که در سفر وزیر محترم راه و شهرسازی هم به آن اشاره شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.