رئیس کل دادگستری استان گفت: یکی از مشکلات عمده شرکت‌های تعاونی مسکن مهر، ورود افراد غیر‌متخصص در هیأت مدیره‌های این تعاونی‌هاست.

ورود افراد غیر‌متخصص به تعاونی مسکن مهر مشکل‌ساز است  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز در جلسه با مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس اتاق تعاون استان کرمان اظهار داشت: حل مسائل و ‌مشکلات مالی و اجرایی پروژه‌های مسکن و به ویژه مسکن مهر در اختیار سیستم قضائی نیست.

وی عنوان کرد: برخورد با متخلفان و مجرمان از وظایف قوه قضائیه است و دادگستری استان کرمان با شرکت تعاونی‌های مسکن متخلف به صورت قاطع، سریع و بدون تعارف برخورد می‌کند.

موحد ادامه داد: در بسیاری از موارد صرف برخورد قضائی و صدور احکامی از جمله حبس برای مجرمان و متخلفان، مشکلات مردم در حوزه تعاونی‌های مسکن را رفع نمی‌کند.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات عمده شرکت‌های تعاونی مسکن مهر، ورود افراد غیر‌متخصص در هیأت مدیره‌های این تعاونی‌هاست، نباید با اتخاذ یکسری تصمیمات نسنجیده برای جامعه و مردم مشکلاتی ایجاد کرد.

موحد گفت: برای رفع ریشه‌ای مشکلات مردم و تعاونی‌های مسکن، باید دستگاه‌های اجرائی و سیستم بانکی به کمک ‌شرکت‌های تعاونی مسکن بشتابد و دستگاه قضائی نیز حمایت‌های لازم را به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار