لرستان؛

اخذ تفاهم نامه علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد بروجرد و برق لرستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرداز منعقد شدن تفاهم نامه علمی و پژوهشی در راستای ارتباط و تعامل بیشتر این واحد با واحدهای صنعتی، تولیدی ، فنی، فناوری ، بین دانشگاه آزاد بروجرد و شرکت برق لرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ شمس افزود گفت: تقویت و توسعه همکاریهای فی مابین با هدف اجرای طرحهای پژوهشی، مطالعاتی، توسعه ای، کاربردی، مشاوره ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای شرکت توزیع نیروی برق به منظور دستیابی به دانش مربوطه و فناوریهای مورد نیاز در حوزه صنعت برق و دانشگاه و تبادل آمار و اطلاعات و تلاش در جهت ارتقاء وضعیت موجود طرفین از اهداف این تفاهم نامه عنوان شده است.

وی افزود: استفاده از توانمندی های هیأت علمی، محققین و کارشناسان در طرحهای تحقیقاتی و پژوهشی صنعت برق، برگزاری سمینارها، دوره ها و کارگاههای آموزشی حسب نیاز طرفین از جمله مفاد این تفاهم نامه هستند.

شمس افزود: استفاده از امکانات آزمایشگاهی، سخت افزاری و نرم افزاری طرفین، حمایت از تشکیل مؤسسات پژوهشی مورد نیاز صنعت برق در دانشگاه،‌ برگزاری نشستهای علمی، انتشار مشترک آثار علمی، حمایت از پایان‌نامه های کاربردی، بهره مندی طرفین از امکانات کتابخانه ای و آزمایشگاهی، انتشار نشریه علمی پژوهشی مشترک، ایجاد فرصت های مطالعاتی توسط طرفین از دیگر مفاد این تفاهم نامه میباشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: این تفاهم نامه در 10 ماده و یک تبصره تهیه و مبادله گردیده و مدت آن از تاریخ توافق طرفین سه سال شمسی می باشد.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.