کارگردان نمایش خیابانی ایستگاه صلواتی گفت: این نمایش در واقع داستان زنی است که پس از جنگ به یاد همسر شهیدش، ایستگاه صلواتی برپا می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سید حسام الدین شریعتی کارگردان نمایش خیابانی ایستگاه صلواتی از شهرستان بروجرد در جشنواره تئاتر بسیج گفت:این تئاتر روایتگر داستان زنی است که ایستگاه صلواتی بنا کرده و در توهمات ذهن خود گمان می کند جنگ هنوز وجود دارد و بیاد همسرش که پس از جنگ به شهادت رسیده آن را اداره می کند.

وی با اشاره به اینکه این نمایش دو بازیگر دارد افزود: تمام کارهای این ایستگاه بدست مردی انجام می شود که جزو توهمات این زن است.

وی گفت: این زن چنین کاری را بخاطر اینکه شوهرش در جبهه اداره کننده ایستگاه صلواتی بوده و پس از جنگ به شهادت رسیده انجام می دهد.

شریعتمداری دلیل شرکت در این جشنواره را مرتبط بودن تمامی اثر های خود با دفاع مقدس و قرارگیری کلی طرح هایش در این مباحث عنوان کرد و گفت: دلیل دیگرم برای پرداختن به چنین موضوعاتی و حضور در این جشنواره این است که من و خانواده ام در بطن جنگ حضور داشته ایم و جنگ را از نزدیک لمس کرده ایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.