طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درخاش اجرا شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درخاشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، فرمانده انتظامی شهرستان خاش از جمع آوری و دستگیری 7 نفر معتاد پر خطر، 3 نفر سارق، توقیف دو دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت و پاكسازی نقاط آلوده در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد .  

سرهنگ غلامرضا اربابی گفت : ماموران انتظامی این فرماندهی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هماهنگی مقام قضائی ، نقاط جرم خیز و آلوده سطح شهرستان را پاكسازی و سارقان و معتادن این نقاط را دستگیر و جمع آوری كردند .
 
وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، مأموران 7 نفر معتاد پر خطر و 3 سارق را دستگیر و تعداد دو دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتور سیکلت را توقیف كردند.
 
اربابی با اشاره به دستگیری سه نفر به دلیل سرقت درون خودرو و حمل و نگهداری ضایعات مسروقه در اجرای این طرح، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند. 

فرمانده انتظامی خاش در پایان سخنان خود افزود : اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به صورت مستمر در سطح شهرستان اجراء میگردد که منجر به افزایش سطح احساس امنیت در جامعه و برقراری نظم و امنیت و آرامش روانی و اجتماعی می شود که این موضوع نیز از اولویتهای اساسی پلیس است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.