دبیر و نائب رئیس انجمن توسعه و بهبود کیفیت صنایع ایران در پنجمین محفل دیدار آشنا که در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: در بحث کیفیت صنایع، رقابت بین شرکت‌ها وجود ندارد.

ذوالرحمی: در بحث کیفیت صنایع رقابت بین شرکت‌ها وجود نداردبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، «احد ذوالرحمی» دبیر نائب رئیس انجمن توسعه و بهبود کیفیت صنایع ایران در پنجمین محفل دیدار آشنا که در خبرگزاری فارس برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از وجود نخبگان افغانستانی در ایران گفت: از اینکه شاهد حضور تعداد فراوانی از جامعه مهاجر و نخبه افغانستانی در ایران هستم، بسیار خوشحال شدم.

دبیر نائب رییس انجمن توسعه و بهبود کیفیت صنایع ایران در این محفل با اشاره به فعالیت‌های این انجمن در جهت ارتقا کیفیت محصولات تجار و صنعت‌کاران، گفت: هدف انجمن آموزش کیفیت و اهمیت دانش کیفیت و معرفی آن به شرکت‌ها است.

وی با انتقاد از اینکه در بحث کیفیت، رقابت بین شرکت‌ها وجود ندارد، عنوان کرد: اگر رقابت در کیفیت ایجاد شود منافع اقتصادی و بازرگانی مورد توجه قرار می گیرد.

تقدیر از کارآفرینان برتر افغانستان در خبرگزاری فارس

پنجمین محفل دیدار آشنا با تقدیر از دو دهه فعالیت‌ اقتصادی و صنعتی مهاجرین افغانستانی روز گذشته در خبرگزاری فارس  برگزار شد.

«ارایه خدمات و قوانین جمهوری اسلامی ایران برای سرمایه‌گذاری» و «بررسی مشکلات تجار ایران و افغانستان» و «ارایه راهکار برای حل مشکلات» با حضور مسئولان اتاق تجارت و بازرگانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

تقدیر از سید مهدی موسوی کارآفرین برتر افغانستان

در این محفل که با حضور جمعی از فرهیختگان و شخصیت‌های ادیب و مسئولان سیاسی و اقتصادی ایران و افغانستان برگزار شد از دو دهه تلاش، فعالیت و مدیریت «سید مهدی موسوی» در عرصه‌های اقتصادی، صنعتی، اشتغال و کارآفرینی تجلیل به عمل آمد.

در پایان این مراسم از 3 کارآفرین برتر افغانستانی در عرصه صنعت از جمله «عبدالقیوم بیانی» هنرمند و طلاکوب مقیم اصفهان و «حسین علی اسماعیلی» و «برادران محمدی» تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار