نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی به ترامپ زدند و از اصل انقلاب، نظام و رهبری دفاع خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا فولادگر در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن افزود: آنچه نشان داده شد در انتخابات ریاست جمهوری امریکا دو حزب جمهوری خواه و دموکرات تفاوت ندارند و اوباما در آخرین روزهای ریاست جمهوری تحریم 10 ساله ایسا را به تصویب رساند.

وی با بیان این که ترامپ با صراحت نشان داد امریکا همان امریکاست و تفاوتی ندارد اذعان داشت: چه در دوره اوباما و چه در حال حاضر تفاوتی وجود ندارد لذا لازم نیست از اوباما تشکر کنیم .

این نماینده مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ها بیان داشت: هر بار در روز ۲۲ بهمن این صحنه های مختلف را شاهد هستیم وظیفه ما مسئولان را سنگین تر می کنند.

وی ادامه داد: هربار که از سوی دشمنان خارجی تهدید می شویم مردم به اختلاف سلیقه ها و مشکلات اقتصادی توجهی نمی کنند و با انسجام بیشتر وفاداری خود را به نظام و انقلاب بعد از 38 سال در معرض جهانیان قرار می دهند.

وی تاکید کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی به ترامپ خواهند زد و از اصل انقلاب، نظام و رهبری دفاع خواهند کرد .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.