بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت:طلسم ناکامی ها را بعد از 5 هفته شکستیم و بازی را با برد به پایان بردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید حمدی نژاد درباره برد تیمش برابر پیکان اظهار کرد: ما بعد از 5 هفته نبردن توانستیم طلسم را شکسته و بازی را با برد به پایان ببریم. بازیهای خوبی در چند هفته اخیر ارائه کردیم اما توپ هایمان با بدشانسی به گل تبدیل نشد. البته خوشحالیم در بازی امروز موقعیت ها را تبدیل به گل کردیم و سه امتیاز شیرینی کسب کردیم. 

وی درباره عملکرد داور بازی بیان کرد: به نظرم صحنه مشکوکی در این بازی رخ نداد .در مجموع داوری خوب بود و مشکلی نداشت. برخی از مربیان گفتند که به تیم داوری کمک کنیم تا قضاوتها بهتر شود. همچنین یک شبه مشکل داوری حل نمی شود و باید سعه صدر داشته باشیم. به طور مثال در بازی با سپاهان ما اعتراض کردیم و تحت فشار بودیم. اگر به داوری اعتراض کردم اشتباه کردم اما از این به بعد تکرار نمی شود.همچنین تاکنون سعی کردم که خطایی نکنم تا محروم از بازی بعدی شوم. 

حمدی نژاد درباره حضور نیافتن  آندو در ترکیب اصلی گفت:برد این بازی برایمان مهم بود که با تلاش فراوان بدست آوردیم. به هر حال می توانستیم بازهم گل بزنیم. بازیکنان باتجربه به صلاح دایی در ترکیب اصلی نبودند. به هر حال دست آندو درد نکند که با حضورش در بازی یک پاس گل داد تا برنده این بازی شویم. 

وی درباره جذب مهاجم از سوی تیم نفت تهران گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و کادرفنی و مدیریت باید درباره این موضوع صحبت کنند. 

بازیکن تیم نفت تهران در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان باشگاه قول دادند که طی چند روز آینده مطالبات بازیکنان پرداخت کنند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار