سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تصور برد برابر سپاهان را نداشتیم و تنها بدنبال کسب تساوی مقابل این تیم بودیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرهاد کاظمی امروزپس از برد سه بر صفر تیمش مقابل سپاهان گفت: به نظر نمی آمد که این بازی را با سه گل به پایان ببریم.

وی افزود: در خوش بینانه ترین حالت به کسب نتیجه تساوی در این دیدار می اندیشیدیم، اما در پایان با برد زمین را ترک کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم امروز بسیار خوب بازی کردند و آنچه را که دستور کادر فنی بود بخوبی در زمین به نمایش گذاشته و پیروز شدند؛ بطوری که کسب نتیجه 3 برصفر برای خودم نیز جالب بود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در باره دیدار هفته گذشته این تیم برابر استقلال تهران نیز گفت: در آن دیدار بازیکنانم تنها 5 درصد کار تاکتیکی و تکنیکی درخواستی کادر فنی را به اجرا گذاشتند لذا مغلوب تیم استقلال شدیم.

کاظمی در باره تیم سپاهان نیز اظهار داشت: این تیم یکی از قطب های بزرگ فوتبال ایران است و این باخت هیچ تاثیری در بزرگی این تیم نمی گذارد.

وی یادآور شد: سپاهان خانه بزرگانی مانند هادی عقیلی، محرم نویدکیا و اسطوره هایی همچون محمود کریمی است که تمام آنها برای این تیم زحمت کشیده اند.

کاظمی گفت: سپاهان درحال حاضر نیازمند حمایت تماشاگران است و یکی از دلایل باخت امروزشان مقابل ماشین سازی نیز عدم تمرکز و توانایی روحی بازیکنانش بود، لذا‌ هواداران باید تیم خود را حمایت کنند تا این تیم به چالش کشیده نشود.

وی در باره عملکرد بازیکنان تیم خود گفت: بازیکنانم با ارائه بازی زیبا مقابل تیم سپاهان ثابت کردند در آینده می توانند هر آنچه را که می خواهند انجام دهند.

سرمربی ماشین سازی تبریز، برد تیمش را به هواداران این تیم تقدیم کرد و افزود: هواداران این تیم هفته ها صبوری و نتایج ضعیف این تیم را تحمل کردند؛ از این رو برد مقابل سپاهان را به آنان تقدیم می کنم.

کاظمی در باره آنالیز تیم سپاهان اظهار کرد: اعتقادی به آنالیز ندارم و تنها بر روی توانایی بازیکنانم تکیه می کنم.

وی در باره عملکرد تیم داوری نیز گفت: به اعتقاد من، داور در صحنه ای که به سود سپاهان اعلام ضربه پنالتی کرد که البته گل هم نشد، اشتباه کرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.