مهاجم تیم نفت تهران گفت: تیم پیکان را تحت تاثیر بازی خوب خود قرار دادیم و در نهایت بازی را بردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد قاضی پعد از پیروزی مقابل پیکان اظهار کرد: تیم پیکان را با بازی خوب خود تحت تاثیر قرار دادیم. همچنین نسبت به گذشته بهتر بازی کردیم و در نهایت سه امتیاز این بازی را کسب کردیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: در بازیهای گذشته یک گل می زدیم و در دقایق پایانی گل مساوی دریافت می کردیم. براین اساس برنامه مان در نیمه دوم این بود که اختلاف گل را بیشتر کنیم تا همانند بازیهای گذشته حریف فرصت جبران نتیجه نداشته باشد. 

قاضی درباره نخستین برد تیم نفت تهران در نیم فصل دوم گفت: متاسفانه درگیری تیم ما در بازیهای جام حذفی به بازیکنان فشار زیادی آورد و در چند بازی هم بدشانس بودیم اما در نهایت توانستیم در این بازی جبران نتایج ضعیف کنیم. 

مهاجم تیم نفت تهران در مورد پیوستن آندو به نفت بیان کرد: آندو بازیکن با تجربه و بین‌المللی است و همه او را می‌شناسند، امیدوارم وی بتواند به تیم نفت تهران کمک کند. 

وی درباره اعتراض کادر فنی پیکان به داور گفت: به نظرم داوری مشکلی نداشت و خوب بازی را قضاوت کرد، البته در هر بازی 2-3 اشتباه رخ می‌دهد که در بازی‌های گذشته این اشتباهات به ضرر ما بود، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و بهتر است در این مورد نظری ندهم. البته داوری بازی امروز خوب بود.

قاضی درباره اظهارات کی روش در مورد چاقی بازیکنان پرسپولیس و رابطه آن با پیتزا خوردن بازیکنان گفت:نظری درباره اظهارات کی روش ندارم اما ما بعد از بازی پیتزا نخوردیم و تغذیه ما برای ریکاوری بعد از بازی است. 

وی در باره زمین تختی بیان کرد: متأسفانه این زمین برای تمرین کردن دیگر تیمها هم استفاده می شود و همین مسئله بر کیفیت چمن تاثیر منفی می‌گذارد، امیدوارم یک فکری به حال ورزشگاه تختی کنند.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران درباره ملت ایران و راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد:مردم ایران زبانزد جهانیان هستند و اگر فردا تمرین نداشته باشیم در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت می کنم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار