برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در جامعه تعریف شغل‌های جدید در کشور امروز به یک ضرورت تبدیل‌ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز آموزش الکترونیکی مرکز فنی حرفه‌ای شهرستان نطنز اظهارکرد: باید از خیران عزیزی که در راستای کارهای آموزشی و فنی حرفه‌ای پیش‌قدم می‌شوند تقدیر و تشکر کرد و به‌طور ویژه از خیری که هم‌اکنون علاوه بر احداث مدرسه، در مسکن مهر و بهسازی روستاها مشارکت فعال دارد؛ امروز هم به حمایت «ابوالفضل ماندگاری» یکی دیگر از خیران، شاهد راه‌اندازی سالن آزمون الکترونیک فنی حرفه‌ای نطنز هستیم.

مرتضی صفاری نطنزی افزود: یکی از مشکلات عدیده‌ امروز بحث بیکاری جوانان و ضرورت ایجاد اشتغال برای جوانان است؛ در جوامع نظیر ما آموزش جوانان طوری طراحی‌شده که جوان پس از فارغ‌التحصیلی باید در اداره مشغول به فعالیت شود و این برای دولت یک مشکل بسیار بزرگی است که نمی‌تواند شغل‌های این‌چنینی را ایجاد کند.

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری باید خلاقیت‌ها و ابتکارهای جدید را برای بازار کار فراهم کرد و با این کار قطعاً کارآفرینی ایجاد خواهد شد؛ در این صورت می‌توان زمینه اشتغال جوان‌ها را فراهم کرد.

وی پرداختن به حوزه فناوری اطلاعات و کارآفرینی را یکی از شیوه‌های کارآفرینی نوین برشمرد و تصریح کرد: در آینده به نظر هرکسی که به حوزه فناوری آشنایی نداشته باشد انسان موفقی نخواهد بود و می‌توان در حوزه فناوری اطلاعات درآمدهای خوب و شغل‌های پایداری را ایجاد کرد.

یوسف حسنی فرماندار شهرستان نطنز نیز در تجلیل از خیر «ابوالفضل ماندگاری» گفت: راه‌اندازی این مرکز می‌تواند نوید خوبی برای جوانان این شهرستان باشد که از مدیرکل فنی حرفه‌ای درخواست می‌کنیم برای تجهیز سایر کارگاه‌های این مرکز اعتبار ویژه‌ای را اختصاص دهد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار