هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال زنان در حالی ادامه پیدا کرد که تیم دانشگاه ازاد نخستین باخت ذوب آهن اصفهان را به این تیم تحمیل کرد.

نوار پیروزی‌های اصفهانی‌ها قطع شد/ دانشگاه طلسم‌شکنی کردبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان، گرامیداشت شهدای منا، امروز با برگزاری 3 دیدار (2 مسابقه در تهران و یک دیدار در تبریز) آغاز شد. 

در این هفته از رقابت‌ها که نخستین هفته دور رفت به شمار می‌رفت، سه تیم پارس شیراز، بانک سرمایه و دانشگاه آزاد اسلامی موفق شدند مقابل حریفان خود به برتری برسند.

در تهران و از ساعت 11 در خانه والیبال تهران تیم بانک سرمایه به مصاف نارنجی‌پوشان سایپا رفت و در پایان موفق شد با حساب 3 بر یک از سد تیم سایپا عبور کرده و به صدر جدول مسابقات راه پیدا کند. بانک سرمایه در دیدار رفت دو تیم هم به پیروزی رسیده بود.

در تبریز و از ساعت 10 تیم شهرداری این شهر در سالن شهید اقدمی پذیرای تیم پارس شیراز بود. دیداری که در پایان با برتری 3 بر صفر تیم میهمان و شکستی دیگر برای تبریزی‌ها همراه بود. 
در آخرین دیدار این هفته از مسابقات هم دو تیم دانشگاه آزاد و ذوب آهن اصفهان از ساعت 15 در سالن فتح دانشگاه علوم و تحقیقات با هم دیدار کردند. در این مسابقه تیم دانشگاه آزاد موفق شد ذوب آهن اصفهان که تاکنون متحمل شکستی نشده بود را با حساب 3 بر یک شکست دهد. 

اصفهانی در این مسابقه متحمل اولین باخت خود در این فصل از مسابقات شدند. 

تیم دانشگاه آزاد در ست‌های اول، سوم و چهارم مقابل میهمان خود به برتری رسید و در ست دوم مغلوب این تیم شد.
**نتایج هفته نخست دور برگشت لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:
سایپا تهران یک – بانک سرمایه 3 ( 16-21 ، 25 – 20، 19 – 25، 14- 25)
شهرداری تبریز صفر – پارس شیراز 3 ( 24-26 ، 17- 25، 19-25)
دانشگاه آزاد اسلامی 3 – ذوب آهن اصفهان یک ( 25 – 20، 20-25، 25 – 16، 25 – 18)

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.