شهردار شهرستان اوشان_فشم و میگون گفت: امسال علاوه بر پروژه‌های فرهنگی، حدود 60 پروژه عمرانی در سطح شهرستان افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید علی‌بخشی شهردار اوشان_فشم و میگون در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان شمیرانات که امروز(پنج شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: هنگام تحویل این شهرداری تنها 22 میلیارد و 600 میلیون تومان بودجه در اختیار داشتیم و اکنون این شهرداری 50 میلیارد تومان اعتبار دارد.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر 9 هزار و 430 متر زمین با ارزش 23 میلیارد تومان تملک برای اجرای پروژه های این شهر هزینه شده است.

علی بخشی افزود: معدن سنگ زیگاه با ظرفيت برداشت سالیانه 36 هزار تن سنگ و مساحت 10 هکتار است که در این شهرستان واقع است.

شهردار اوشان_فشم و میگون عنوان کرد: همچنین اختصاص بیش از 22 هزار هکتار عرصه برای طرح‌های گردشگری، کاهش صدور پروانه‌های ساخت و ساز از 193 پروانه به 33 پروانه از جمله عملکردهای این شهرداری بوده است.

وی بیان داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی، شهرداری این شهرستان تلاش‌های بسیاری را داشته به طوری که از بودجه 50 میلیاردی، 36 میلیارد تهاتر بوده است.

علی‌بخشی گفت: از ابتدای سال 85 تا 90 با وجود رکود اقتصادی در کشور اما بدهی‌های کلی این شهرستان وصول شده است.

شهردار اوشان_فشم و میگون اذعان کرد:در بحث توسعه  فضای سبز در سال92 نیز 92 هزار و 672 متر مربع بوستان شهری در سطح شهرستان وجود داشت که در حال حاضر این رقم به بیش از 107 هزار متر رسیده است همچنین 730 هزار متر مربع منطقه کوهستانی در سطح این شهرستان موجود است.

وی افزود: در سال92 حدود 53 پروژه افتتاح شد ولی در درحال حاضر 60 پروژه عمرانی در سطح این شهرستان اقتتاح شده است.

علی‌بخشی در پایان گفت: اقتتاح دو مجتمع بین راهی، ایجاد فرهنگسرا که در حال حاضر سه مورد در این شهرستان وجود دارد، چاپ و نشر کتب و غیره، در بخش ورزشی، برگزاری مسابقاب جام فجر و سالن ورزشی و همچنین ایجاد ایستگاه آتش نشانی و تجهیز آن و خریداری ماشین های سنگین از جمله پروژه‌های فرهنگی در این شهرستان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار