نماهنگ " تاج شهادت" با موضوع حجاب از سوی هنرسرای خورشید سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري اصفهان و کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء(ع) تهیه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، نماهنگ " تاج شهادت" با موضوع حجاب از سوی دفتر تخصصی موسیقی هنرسرای خورشید سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء(ع) و گروه تخصصی هنرهای نمایشی مساجد با خوانندگی
محمدحسین رضایی تهیه شده است.

محمدجواد حاجیان مجری طرح نماهنگ"تاج شهادت" با اشاره به آغاز فعالیت برای ساخت نماهنگ‌ها از دوسال پیش تاکنون در کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع)، افزود: نماهنگ مرگ‌برآمریکا، امام علی(ع)، شهدا، نماهنگ امامزاده سید محمد و این نماهنگ همه حاصل تلاش این گروه بوده است.

وی با بیان اینکه نماهنگ " تاج شهادت" در زمینه فرهنگ‌سازی حجاب و توجه به دختران ساخته شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه تاکنون نماهنگی در این زمینه ساخته نشده بود تلاش کردیم تا این برنامه در موضوع دختران و حجاب با هماهنگی بین داستان و آهنگ اجرا شود.
حاجیان در مورد داستان این نماهنگ، گفت: در ابتدای این نماهنگ شاهد تولد دختری هستید که در یک خانواده مومن متولد می‌شود و پرورش می‌یابد و تمام لحظات خود را با پدر می‌گذراند اما زمانیکه بزرگتر می‌شود، رابطه پدر و دختر کاهش یافته و این عاملی بر گرایش او به شبکه‌های مجازی و ارتباط با جنس مخالف و به عبارتی دور شدن از لطافت‌های دخترانه است.

وی افزود: در واقع این نماهنگ با روایت داستانی خود سعی دارد تا به ما بگوید که رابطه والدین با فرزندان بسیار مهم است به ویژه رابطه پدر و دختر، وقت گذاشتن بیشتر پدر برای دختر از ایجاد روابط جدید و دور شدن آنان از خانواده جلوگیری می‌کند.
مجری طرح نماهنگ " تاج شهادت" گفت: این نماهنگ زندگی دختر و خانواده او را در قالب یک داستان بیان کرده که در ابتدا خواننده آمدن دختر را به یک فرشته تشبیه کرده که وجود آن در خانواده رحمت و معجزه است.

وی در مورد علت انتخاب نام این نماهنگ با عنوان " تاج شهادت"، گفت: بیشتر حرف ما تاکید بر جمله " از دامن زن مردم به معراج می‌رود" بود که حتی این حرف و نگرش در اشعار خواننده نیز بیان می‌شود، در پایان نماهنگ نیز این شعر است همونا که پر کشیدن سمت معراج شهادت/ تو نرفتی و حجاب تو شده "تاج شهادت"، که نمونه توجه شاعر و کارگردان به همان جمله معروف است.

حاجیان با اشاره به فیلمبرداری این نماهنگ در دانشگاه صنعتی اصفهان، بیان کرد: آهنگساز این برنامه پیمان فروتن، خواننده محمدحسین رضایی و شاعر آن خانم عارفه دهقانی بوده و آقای علیرضا رحمتی کارگردانی این کار را برعهده داشته اند.





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار