دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن که یادآور سال ها رشادت، شهامت و شهادت مردمی است بیانیه ای صادر کرده و در آن همگان را برای حضور منسجم و یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن سفارش کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، در این بیانیه که امروز (21 بهمن) توسط دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل منتشر شد؛ آمده است: دوباره بوی بهار آزادی، ترنم گل های یکرنگی و شمیم وحدت، استقلال و آزادگی پیچیده و امام مهربانی ها با صلابت و استوار قدم به خاک پاک میهن اسلامی گذاشته و با خود تحقق حکومت جهان شمول «الله» را آورده است و امت همیشه در صحنه و ولایتمدار ایران اسلامی نصرت الهی را با تمام روح و جان خود احساس می کنند.

در ادامه این بیانیه آورده شده است: آری 22 بهمن ماه یادآور سال ها رشادت، شهامت و شهادت مردمی است که به ندای داهیانه و پیامبرگونه امام خمینی لبیک گفته و با تمام وجود و با قطره قطره خون خود نهال نهضت را آبیاری کردند و ثمره آن نگاشتن شعار نه شرقی - نه غربی - جمهوری اسلامی بر بلندای تاریخ است.

این بیانیه می افزاید: ما اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی یاد و خاطره امام عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیها) و شهیدان والامقام سی و هشتمین فجر نور و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشته به محضر رهبر فرزانه انقلاب و امت ولایتمدار ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: از همه آحاد و اقشار مختلف جامعه جهت حضور دشمن شکن در راهپیمایی22 بهمن که ریشه صلابت و اقتدار ایران اسلامی است، دعوت می کنیم که با شعار الله اکبر، نه شرقی - نه غربی - جمهوری اسلامی، مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار و مرگ بر اسرائیل وحدت، بصیرت و دشمن شناسی خود را نشان داده و بر ادامه راه سعادتمند پیر جماران و یاران صدیقش تاکید کنند.

این بیانیه تصریح می کند: به همه امت اسلامی تاکید می کنیم که راه برون رفت از مسائل، مشکلات و بدبختی های جهان اسلام بازگشت دوباره و آگاهانه به اسلام راستین و فهم دقیق و صحیح از مبانی قرآنی و معارف اسلامی بوده و تفرقه و جدایی امت های مسلمان حربه دشمنان اسلام برای ضربه زدن به پیکره اسلام و و ایجاد فضای امن برای رژیم غاصب صهیونیستی است.

در پایان این بیانیه آمده است: در پایان ضمن بیعت دوباره با آرمان های والای امام راحل، شهدای عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب خاطر نشان می کنیم که هفتم اسفند ماه امت شهید پرور ایران اسلامی با حضور پرشور و حماسی در پای صندوق های رای و انتخاب افراد صالح و دلبستگان انقلاب اسلامی زمینه رشد و شکوفایی بیش از پیش میهن اسلامی را فراهم کرده و برگ زرین دیگری را در تاریخ شکوهمند کشور عزیزمان رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.