فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری 5 نفر خرده فروش موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح پاكسازی نقاط آلوده / دستگیری 5 خرده فروش موادمخدر در ایرانشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاری پلیس های تخصصی، طرح پاكسازی نقاط آلوده شهرستان، را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به دستگیری 5 نفر از خرده فروشان موادمخدر بیان اشت : مقادیری قابل توجهی انواع مواد مخدر که در بسته های کوچک آماده فروش به معتادین بود را از آنها کشف کردند.

جلیلیان با بیان اینکه مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر جزء اولویت های کاری مجموعه انتظامی شهرستان می باشد، تصریح کرد: یكی از آسیب های اجتماعی كه می تواند پدید آورنده بعضی جرایم و آسیب های اجتماعی دیگر باشد، اعتیاد به موادمخدر و خرید و فروش آن است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهردر پایان افزود: شهروندان می توانند هرگونه موارد مشكوك و امنیی را از طریق تلفن سامانه فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی و پلیس را در برخورد با مخلان نظم و امنیت یاری رسانند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار