در فاصله کمی بیش از 8هزار ثوب البسه قاچاق دراستان زنجان کشف و ضبط شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف 5هزار ثوب البسه قاچاق در استان زنجان خبر داد و گفت:ماموران در بازرسی از 2 دستگاه سواری سمند در محور بیجار - قیدار کالای قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ مصطفایی ارزش کالای کشف شده را 200 میلیون ریال اعلام کرد و افزود : در این باره 3 نفر با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

همچنین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان نیز از کشف 2هزار و 600ثوب البسه قاچاث در استان زنجان خبر داد و گفت : دو محموله کالای قاچاق از 2 دستگاه اتوبوس در استان زنجان کشف و ضبط شد.

ممیزی اضافه کرد : این محموله های قاچاق درشهرستانهای زنجان و ایجرود کشف شد وبه دلیل نداشتن مدارک گمرکی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز ارجاع شد.

وی با بیان اینکه علاوه برالبسه قاچاق ، 658 عدد کیف، 308 بسته مسواک و 90 عدد ادکلن نیز کشف شد،خاطرنشان کرد : طبق استعلام از دانشگاه علوم پزشکی ،لوازم بهداشتی و ادکلن های کشف شده غیرقابل مصرف است .

گفتنی است ارزش کالاهای قاچاق 610 میلیون ریال است و قاچاق بودن محموله ها محرز و پرونده متهمان در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.