بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: داخل زمین با پرسپولیسی ها رقیب اما در بیرون از زمین با هم دوست هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،خسرو حیدری درباره دربی 84 بیان کرد:امیدوارم یکشنبه بازی خوبی را از هردو تیم شاهد باشیم.باید بگویم ما داخل زمین رقیب هستیم اما در بیرون از زمین با هم دوست هستیم.
 
وی افزود:من نزدیک به 15 سال است که با سید جلال حسینی دوست هستم.امیدوارم یکشنبه هم یک بازی به یادماندنی را از استقلال و پرسپولیس شاهد باشیم.

حیدری درباره پیروی مقابل السد گفت: بازی بسیار حساسی بود که خوشبختانه به لطف خدا توانستیم از این بازی دشوار سربلند بیرون بیاییم.همچنین نباید فراموش کرد که حضور هواداران موجب شد تا عرصه بر تیم حریف تنگ تر شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه تصریح کرد: یکشنبه در دیدار مقابل پرسپولیس بازی حساسی داریم، امیدوارم مثل دیشب بتوانیم باز هم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.تاکنون بیش از 10 بار حضور در دربی را تجربه کرده ام،خاطرات تلخ و شیرینی را در این سال ها تجربه کرده ام.

حیدری در پایان خاطر نشان کرد: دربی همواره استرس‌زا است اما هم می‌تواند این استرس مثبت باشد و هم منفی. معمولا بازیکنان باتجربه استرس مثبت دارند و باید این را به جوانان هم منتقل کنند. ما هم با جوانان خوبی که داریم می‌توانیم بازی خوبی را در دربی نشان دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار