معاون حقوقی رییس جمهوری در سفر به اسلامشهر با حضور در منزل شهیدان رضا و حسین رسولی، با خانواده معظم این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری عصر چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان اسلامشهر به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در دیدار خانواده شهیدان رسولی گفت: این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هر چه دارد از برکت خون شهدا و ایثار و فداکاری خانواده شهداست و عزت و  قدرت امروز این ملت و کشور در سایه همین فرهنگ شهادت است.

معاون حقوقی رییس جمهوری افزود: شهدای قبل از انقلاب مسیر پیروزی انقلاب را هموار کردند و شهدای بعد از پیروزی انقلاب مسیر و امکان تداوم آن را فراهم نمودند. هنوز هم در دفاع از امنیت مرزها و امنیت مردم کسانی هستند که جانفشانی می کنند و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) جان خود را نثار می کنند.

دکتر انصاری با اشاره به اینکه مردم همواره قدرشناس خانواده شهدا هستند، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی هم اهتمام ویژه ای به توجه و رسیدگی به خانواده شهدا دارند و بنده مامور هستم سلام ایشان را خدمت شما ابلاغ کنم. همه اعضای دولت خدمت به خانواده شهدا را افتخار خود می دانند و از شما خانواده شهدا می خواهند که برای توفیق خدمتگزاری بیشتر دولت دعا کنید.

وی تصریح کرد: شهدا در بستر خانواده ای که شما والدین شهدا فراهم آورده بودید رشد کردند و به تعبیری کار اصلی را شما انجام دادید که آنها را به این شکل تربیت کردید. یقینا شما نزد خداوند هم مقام دارید و نور چشم مردم، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نیز هستید.

معاون حقوقی رییس جمهور با اهدای لوح و یک جلد قرآن از ایثار و مجاهدت خانواده شهیدان رسولی تقدیر کرد.

شهید رضا رسولی در سال ۶۵ و شهید حسین رسولی در سال ۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار