معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان بر لزوم افزایش درآمدها و انگیزه ماندگاری در روستاهای مرزی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛قدرت اله دهقان در آئین بهره برداری از چندین پروژه عمرانی، خدماتی و برق رسانی روستایی با اشاره به افتتاح چندین پروژه که نقش حیاتی در زندگی روزمره مردم دارند در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: آبادان را به عنوان نماد توسعه و پیشرفت کشور می دانیم و باید روزی برسد که به همت همه دست اندرکاران و زحمتکشان، دیگر روستایی نیازمند خدمات اولیه نداشته باشیم.

وی افزود: اگرچه فراهم سازی امکانات خدماتی و رفاهی برای محیط های روستایی لذت بخش است اما باید درآمدها و انگیزه ماندن در روستاها نیز به آن اضافه شود.

دهقان با تاکید دوباره بر اینکه آبادان جزو نمادهای ملی ما به شمار می رود، گفت: نام آبادان یعنی ایران و ایران یعنی آبادان، از این رو برای این شهرستان برنامه های متنوعی هم در برنامه ششم توسعه و هم در برنامه های توسعه ای و تفضیلی منطقه آزاد اروند در بخشهای تجاری، گسترش بنادر و غیره تعریف و پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: استاندار خوزستان خطاب به دست اندرکاران و مدیران کل از شهرستان آبادان به عنوان نخستین شهر اولویت دار ویژه در استان نام می برد و بر وظیفه همگان در جهت رسیدگی به وضعیت این شهر به جهت ادای دینمان به مردم شریف این شهر تاکید دارد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اینکه در اصطلاح امنیتی انتظامی، مرز هوایی، زمینی و یا دریایی تعریف می شود، گفت: پیش از انقلاب ما یک مرز هوایی به اضافه تهران(مصوبه هیئت وزیران) داشتیم که آن هم آبادان بود و این نشان دهنده آن است که آبادان در تجدد، پیشرفت و توسعه پیش قراول همه شهرهای ایران بوده است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.