سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از دیدار با تیم خاتم اردکان گفت: بازی‌ها در مرحله پلی‌آف سخت است زیرا تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و باختن به معنای حذف شدن است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان اکبری بعد از پیروزی 3  بر یک تیمش مقابل خاتم ارداکان در چارچوب روز نخست پلی‌آف لیگ برتر ، گفت: خاتم تیم قابل احترامی است که والیبال را خیلی خوب بازی می کند. در ست سوم با وجود اینکه با فاصله زیادی پیش افتاده بودیم، بازیکنان ما قدر این برتری را ندانستند و در مقابل، بازیکنان خاتم در امتیازات پایانی این ست بهتر کار کردند و نتیجه آن را هم گرفتند.

وی ادامه داد: بازی‌ها در مرحله پلی‌آف سخت است زیرا تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و باختن به معنای حذف شدن است. همین مسئله فشار روانی زیادی به تیم‌ها ایجاد می‌کند و حتی ممکن است باعث پایین آمدن کیفیت عملکرد تیم‌ها به خصوص تیم‌های بالای جدول شود.

اکبری در ادامه گفت: برنامه‌های خوبی برای این مسابقه داشتیم و در ست‌های اول و دوم هم به خوبی آن را در زمین پیدا کردیم اما از میانه‌های ست سوم، وارد بازی نمایشی شدیم. شاید بازیکنان تصور کردند که دو ست را برده ایم و می توانیم در این ست هم به راحتی پیروز شویم اما این تفکر اشتباه از آب در آمد. البته بد هم نشد زیرا تجربه ای برای من و تیمم شد که بدانیم تا وقتی داور سوت پایان بازی را نزده است، این افکار به ذهن ما خطور نکند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار