مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ملت آگاه و بابصیرت کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خودشان با رای ۹۹ درصدی به انقلاب اسلامی رای دادند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ احمد ناصری در صبحگاه سراسری بسیج دانش‌آموزی در جمع دانش‌آموزان دختر مدرسه راهیان صادق برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی با وجود دشمنی‌های زیاد در منطقه و جهان توانست به پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی دست یافت.

وی با اشاره به اینکه شما دانش‌آموزان انقلابی و نسل جدید این انقلاب آینده‌سازان و ادامه دهندگان راه شهدا و امام راحل هستید، افزود: باید مراقب باشید که‌ دشمنان همیشه در تلاش برای از بین بردن اعتقادات شما دانش‌آموزان است و نباید بگذارید دشمنان به اهدافشان برسند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل حفظ حیات و عفت دانش‌آموزان دختر را یک سپری بزرگ در مقابل توطئه‌های دشمنان در تضعیف اعتقادات دینی دانست و افزود: شما دختران جوان نباید بگذارید حیا و حجابتان در جامعه ازبین رود و باید در حفظ حیا و حجاب خود در جامعه کوشا باشید.

ناصری با بیان اینکه امروزه دشمنان با به راه انداختن جنگ نرم در فضاهای مجازی و جامعه می‌خواهند شما دانش‌آموزان را از اهداف فرهنگی، علمی و عملی دور کنند تاکید کرد: نباید اجازه بدهید که‌ دشمنان برافکار و اهداف شما آینده‌سازان کشور غلبه کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.