مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت:عصر امروز تماشای دیدار شهرداری ارومیه و کاله آمل رایگان اعلام شد .

احد یوسفی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛گفت:عصر امروز/چهارشنبه/تیم شهرداری ارومیه در مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال میزبان کاله آمل در ورزشگاه 6 هزار نفری ارومیه است که دیدار این بازی با دستور شهردار ارومیه به مناسبت ایام الله دهه فجر و تکریم هواداران رایگان اعلام شده است.

 وی در ادامه به محرومیت عبدالرضا علیزاده و آرمین تشکری اشاره کرد و گفت:دربازی والیبال تیم شهرداری ارومیه و تیم سازمان عمران ساری که   هفته پیش در شهر ساری برگزاری شد  هوادارن دو تیم در پایان ست دوم درگیر شدند.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه ادامه داد: ست سوم به دلیل مسایل حاشیه ای شروع نشد و دیدار ناتمام ماند. در این بین دو بازیکن تیم شهرداری ارومیه آرمین تشکری و عبدالرضا علیزاده برای دفاع از یکی از هوادارن تیم شهرداری ارومیه با هواداران تیم سازمان عمران ساری درگیر شدند.

یوسفی ادامه داد :متاسفانه کمیته انظباتی فدراسیون والیبال روز دوشنبه  به محرومیت دو جلسه ای عبدالرضا علیزاده و آرمین تشکری رای داد.

وی گفت : با اعلام نماینده سازمان لیگ در جلسه پیش از بازی شهرداری اورمیه و کاله مازندران با اعلام رای قطعی کمیته استیناف در خصوص رای صادره کمیته انضباطی عبدالرضا علیزاده به دلیل نداشتن سابقه قبلی به حالت تعلیق در آمد و امروز در بازی مقابل کاله می تواند بازی کند و در خصوص آرمین تشکری کمیته استیناف رای محرومیت وی را تائید کرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.