سردار فضلی /هیچ هراسی از تهدیدهای دشمن نداریم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین شب گذشته  در همایش گفتمان انقلاب اسلامی در دانشکده نفت شهید تندگویان آبادان گفت: روزی که انقلاب اسلامی تازه پیروز شده بود و نیروهای مردمی قدرت و انسجام کنونی را نداشتند از یاوه گویی استکبار ترسی نداشتیم.

سردار علی فضلی افزود: امروز به برکت خون شهدا و پیروی از ولایت فقیه، گزینه‌های روی میز و زیر میز دشمنان انقلاب برای ما فرقی ندارند و از آنها هراس و واهمه نداریم.

وی به آمادگی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای پاسخگویی به تهدیدات دشمن اشاره کرد و گفت: امروز نیروهای نظامی کشور به حدی توانمند و قدرتمند هستند که همه تحرکات دشمن را رصد می‌کنند و با تمام توان آماده پاسخگویی به هر گونه تهدید آنها هستند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: نیروهای مسلح برای دفاع از مردم و کشور در آمادگی کامل بسر می‌برند و دغدغه از تهدید دشمن نداریم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین به هشت سال دفاع مقدس و مقاومت مردم در برابر ارتش رژیم بعث عراق اشاره کرد و گفت: رشادت‌های دفاع مقدس و ابعاد مختلف جنگ تحمیلی باید نسل‌های جوان کشور بازگو شود و تا راهنمایی آنها برای پیشرفت و اتکا به نیروهای داخلی برای سازندگی کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.