"خیرت ویلدرس" با انتشار عکسی دروغین از مسلمانان سعی در تخریب چهره رقیب انتخاباتی‌اش داشت که مورد انتقاد گسترده‌ قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره انگلیسی؛ "خیرت ویلدرس"، رهبر حزب آزادی هلند که به اسلام‌ستیزی شهرت دارد، روز گذشته عکسی دروغین از رقیب انتخاباتی‌اش در میان مسلمانان منتشر کرد که واکنش‌های فراوانی را در پی داشت.

سوء‌استفاده نماینده اسلام‌ستیز هلند از تصویر مسلمانان در جریان کارزار انتخاباتی+ عکس///////

ویلدرس این عکس را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد که در آن "الکساندر پختولد"، رهبر حزب دموکرات هلند و رقیب انتخاباتی‌اش، همراه با تعداد زیادی مسلمان که اطرافش حضور دارند دیده می‌شود. ویلدرس با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص این کار، عکس را تغییر داده و در دست مسلمانان پلاکاردهایی با این عنوان که "اسلام اروپا را فتح می‌کند" و "شریعت اسلام برای هلند" قرار داده است.

این عکس در فاصله فقط ۵ هفته تا برگزاری انتخابات پارلمانی هلند منتشر شد و ویلدرس تلاش کرد چهره رقیب انتخاباتی خود را مخدوش کند. ویلدرس اقدامات ضد اسلامی بی‌شماری در کارنامه سیاسی خود دارد و این بار نیز از عقاید افراطی خود در جهت ضربه زدن به حزب دموکرات هلند استفاده کرده است. 

ویلدرس در ادعایی گستاخانه زیر عکس دروغین "پختولد" نوشت وی در تظاهرات کنار تروریست‌های حماس قرار دارد.

سوء‌استفاده نماینده اسلام‌ستیز هلند از تصویر مسلمانان در جریان کارزار انتخاباتی+ عکس///////

انتخابات پارلمانی هلند 15 مارس (25 اسفند) برگزار می‌شود و حزب دموکرات یکی از 28 حزب حاضر در این انتخابات است. این حزب در رتبه پنجم محبوبیت در نظرسنجی‌ها قرار دارد.

"الکساندر پختولد" درباره انتشار این عکس اعلام کرد: من معمولاً به این عکس‌های فتوشاپ‌ شده می‌خندم؛ اما این بار نه. نه به دلیل اینکه قادر به دفاع از خود نیستم؛ بلکه به این دلیل که به مردم تصورات غلط می‌دهد.

دیگر سیاستمداران هلندی نیز ضمن محکوم کردن توییت دروغین خیرت ویلدرس، آن را اقدامی پست و غیر مسئولانه دانستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار