عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از همه آحاد مختلف ملت ایران دعوت کرد با حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن به تهدیدات و یاوه سرایی های دشمنان پاسخ دهند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،آیت الله حسن ممدوحی گفت:گاهی برخی از کارهای حالت پیشگیری از خطر را دارد و امروز ما برای مقابله با خطرها و تهدیدهایی که انقلاب اسلامی را تهدید می کند باید با همدلی وانسجام در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شویم.

وی با اشاره به اینکه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بزرگترین هشدار به دشمنانی است که انقلاب اسلامی و ملت ایران را تهدید می کنند، گفت: دشمن باید از حضور مردم ایران در صحنه دریابد که ملت ایران دارای یک هماهنگی صد در صد، انسجام و وحدت هستند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: اگر دشمن بفهمد که مردم نسبت به انقلاب اسلامی بی اعتنا هستند توطئه ها و نقشه های دیگری را دنبال می کند، ولی امروز همه شکوه وحدت را می بینند.

وی ادامه داد: ما باید در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا بفهمانیم که ید واحده هستیم و همگان در یک صف واحد از انقلاب اسلامی دفاع می کنیم.
ممدوحی خاطرنشان کرد: هر اندازه حضور ملت ایران در صحنه راهپیمایی بیشتر و باشکوهتر باشد، بدخواهان به همان میزان عقب نشینی می کنند.

وی با اشاره به اینکه همه طیف های سیاسی در راهپیمایی حاضر شوند، گفت: اگر جمهوری اسلامی مورد تهاجم قرار گیرد هیچ کس در برابر این دشمنان خونخوار در امن و امان نیست، بنابراین ما با وحدت باید دشمن را مایوس کنیم.

وی با اشاره به تهدیدهای رئیس جمهوری جدید آمریکا گفت: جای تعجب است گویا آمریکایی ها هیچ کار دیگری جز فکر کردن به ایران ندارند، مجلس، دولت و سایر نیروهای آنها همه از ایران حرف می زنند.

ممدوحی ادامه داد: ما در راهپیمایی 22 بهمن به آنها می گوییم 38 سال شبانه روز در مورد ایران حرف زدید و نقشه کشیدید و کاری از پیش نبردید و اکنون نیز راه به جایی نخواهید برد.




انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.