قائم مقام معاون پارلمانی رئيس جمهور گفت: مجاهدت و جانفشانی های شهدا و ايثارگران، انقلاب اسلامی ايران را بيمه كرد.

.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ايرج حسينی صدرآبادی قائم مقام معاون پارلمانی رئيس جمهوری و قاسم سليمانی استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از مسئولین استانی، به مناسبت دهه مبارک فجر با خانواده شهيدان امير سرلشگر كريم بياتی و رمضان رستمی در شهرستان شهرکرد دیدار کردند.

قائم مقام معاون پارلمانی رئيس جمهور در این دیدار تأكيد كرد: شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران دوران دفاع مقدس با مجاهدت ها و جانفشانی های خود، انقلاب اسلامی ايران را برای هميشه در برابر تهديدات و توطئه های استكبار جهانی بيمه كردند.

ایرج حسینی صدرآبادی گفت: عزت كنونی، آسايش، امنيت و پيروزی و دستاوردهای جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف جهانی، منطقه ای و ملی، مرهون همين مجاهدت هاست.

وی ادامه داد: مسئولان موظفند تا نسبت به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آينده برنامه ريزی کنند.

حسینی صدرآبادی با بیان اینکه خانواده شهدا صاحبان اصلی نظامند افزود: ديدار و دلجويی از خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران، گام بسيار كوچكی در برابر از خودگشتگی های آنان محسوب می شود.

وی با اشاره به ابلاغ رئیس جمهور برای خدمتگزاری به خانواده شهدا و قشر ایثارگر خاطرنشان کرد: خدمت در این زمینه، یک توفیق الهی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری هم گفت: حفظ شأن و منزلت خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس بايد از مهم ترين اولويت های مسئولان و برنامه ريزان باشد.

قاسم سلیمانی اضافه کرد: دشمن بعثی تحت فرمان استکبار جهانی با حمله به ایران اسلامی، قصد تجزیه کشور و ساقط کردن جمهوری اسلامی را داشت که مجاهدت و جانفشانی شهدا و ایثارگران، توطئه های دشمن را خنثی و حقانیت انقلاب اسلامی را در دنیا ثابت کرد.

دیدار با خانواده معظم شهيد امير سرلشگر كريم بياتی در اشکفتک (ناحیه غرب شهرکرد) و رمضان رستمی در شهر هفشجان انجام شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار