دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از انتشار کتاب رمان با عنوان "کاپیتان بابک" در دهه مبارک فجرخبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید امامی با بیان اینکه تولید رمان برای نخستین بار است که از سوی این دبیرخانه انجام می شود گفت: کتاب رمان"کاپیتان بابک" که به صورت فانتزی و برای گروه سنی نوجوان و جوان تالیف شده است، ماجرای نوجوان یازده ساله ای را به رشته تحریر در آورده شده که برای خانواده اش درگیر ماجراهای مهیجی می شود.

وی ادامه داد، در این داستان حوادثی که شخصیت اصلی داستان با آن مواجه می شود برای خوانندگان بسیارجذاب و تاثیر گذار است.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای تولید این کتاب رمان از یکی از مجرب ترین نویسندگان کمک گرفته شده است اظهار داشت: در تالیف کتاب رمان"کاپیتان بابک" سعی شده از پرداخت مستقیم به موضوع شهروندی اجتناب شود تا داستان کاملا شاکله قصه گونه خود را حفظ کند.

امامی، رمان را به علت جذابیتی که برای خوانندگان ایجاد می کند یکی از بهترین روش ها برای انتقال مفاهیم شهروندی عنوان و خاطر نشان کرد: انتشار این رمان علاوه بر اینکه موجب ترویج فرهنگ شهروندی می شود، موجب گرایش شهروندان به کتابخوانی نیز خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره 61-34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.