نماینده بنیاد وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج باب مدرسه عشایری در استان توسط بنیاد وفاق سبز علوی ساخته می شود.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛ سید علی‌محمد دانشی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات خوب بنیاد وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خوشبختانه این بنیاد در سطح استان خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است.

نماینده بنیاد وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این بنیاد از سال 88 فعالیت خود در سطح استان را آغاز کرد، گفت: بنیاد وفاق سبز علوی با شروع به کار در استان اقداماتی از جمله ساخت مدرسه در مناطق روستایی و شهری، نذر کتاب، تامین جهیزیه نوعروسان و کمک به محرومان را تاکنون در کارنامه خود داشته است.

دانشی با تاکید بر اینکه بنیاد وفاق سبز علوی فعالیت‌های خوبی در خدمات‌دهی به محرومان داشته است، گفت: ساخت مسکن در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات شایسته بنیاد در سطح استان است.

نماینده بنیاد وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود از انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیاد و آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در این تفاهم‌نامه‌ها منعقد شد که خدمات‌دهی به مدرسه بنیاد وفاق در شرف‌آباد از صفر تا 100 با بنیاد باشد و طی یک سال سرانه مدرسه شبانه‌روزی رضوان مارگون را بنیاد بر عهده گیرد.

دانشی با بیان اینکه بنیاد وفاق سبز علوی در راستای محرومیت‌زدایی در سطح کهگیلویه و بویراحمد گام‌های خوبی برداشته است، گفت: اهدای جهیزیه به 14 نوعروس هم استانی که مهریه آن‌ها کمتر از 114 سکه باشد از دیگر اقدامات مهم بنیاد در استان است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه در حال حاضر یک باب مدرسه توسط بنیاد وفاق سبز علوی در منطقه شرف‌آباد یاسوج افتتاح شده، گفت: در دهه فجر امسال دو مدرسه حوزه عشایری استان به نیابت از پنج مدرسه‌ای که قرار است توسط بنیاد ساخته شود افتتاح می‌شود.

دانشی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های بنیاد وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در دهه فجر دو مدرسه افتتاح می‌شود و سه باب مدرسه دیگر در سال 96 آماده بهره‌برداری می‌شود.

نماینده بنیاد وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه با ساخت پنج مدرسه در استان شش مدرسه توسط این بنیاد در استان ساخته شده، تصریح کرد: هزینه ساخت این تعداد مدارس توسط بنیاد قریب به 100 میلیارد تومان است که به آموزش و پرورش عشایری استان تحویل داده می‌شود.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.