اهواز؛

سینما عامل انتقال مفاهیم اجتماعی و اخلاقی و تربیتی به دانش‌آموزان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان سینما را عامل انتقال مفاهیم اجتماعی اخلاقی و تربیتی به دانش‌آموزان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: با راه‌اندازی سینما کانون فقط به دنبال مشغول کردن کودکان و نوجوانان نیستم بلکه می‌خواهیم مفاهیم اجتماعی و اخلاقی و تربیتی را به بچه‌ها منتقل کنیم.

وی در حاشیه پرواز چهارمین مرغک سینمایی کانون خوزستان در این شهرستان افتتاح سینمای کودک و نوجوان را هم‌زمان با جشن‌های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به فال نیک گرفت و اظهار کرد: از این پس دانش‌آموزان و خانواده‌های کودکان و نوجوانان اندیمشکی می‌توانند تولیدات مختلف کانون را در این سینما مشاهده کنند.

شنبدی با اشاره به اینکه سینما کانون شهرستان اندیمشک 120 متر مربع مساحت زیربنا دارد افزود: ظرفیت این سالن 135 نفر است و دانش‌آموزان مدارس، اولیای تربیتی و خانواده‌ها می‌تواند در دو سانس صبح و دو شانس بعدازظهر فیلم‌های آموزشی و تربیتی مرتبط با کودکان و نوجوانان را مشاهده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با تأکید بر توسعه سینماهای کودک و نوجوان در استان خوزستان خاطرنشان کرد: ما در کانون از ابتدا آبان امسال تا کنون چهار سینمای کودک و نوجوان را در شهرهای اهواز، دزفول، آبادان و اندیمشک افتتاح کرده‌ایم.

شنبدی در پایان گفت: ما با راه‌اندازی این سینماها فقط به دنبال مشغول کردن کودکان و نوجوانان نیستم بلکه می‌خواهیم مفاهیم اجتماعی و اخلاقی و تربیتی را به بچه‌ها منتقل کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.