دبیر همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت گفت: از میان ۱۲۰ مقاله ارسالی به این همایش ۸۰ مقاله مورد پذیرش داوران این همایش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد نقی فراهانی در دومین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت که به همت موسسه تحقیقات تربیتی که صبح امروز در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، اظهار داشت: اولین همایش در سال ۹۳ با هدف نقش اندیشه‌های اشخاص و صاحب نظران در این حوزه شکل گرفت.

وی ادامه داد: در واقع هدف این همایش به اشتراک گذاشتن اندیشه‌های مدرسین در حوزه تعلیم و تربیت و روانشناختی در جامعه شناسی است.

دبیر همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت بیان کرد: شورای سیاست گذاری این همایش به ریاست دانشگاه بوده و شاخص و معیار آن براساس اندیشمندان در حوزه علوم انسانی شکل گرفته است.
 
وی در خصوص محورهای این همایش گفت: نظریه علوم دینی، فلسفه تعلیم و تربیت، فلسفه روانشناسی، فلسفه برای کودکان و فلسفه تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی ایران است.
 
دبیر این همایش تصریح کرد: از میان ۱۲۰ مقاله ارسالی به این همایش ۸۰ مقاله پذیرفته شده و به ارائه کنندگان مقاله گواهی شرکت و ارائه مقاله اعطاء می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.