رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: بازرسان بهداشت محیط ضمن بازرسی متوجه این محل توزیع شیرینی جات شدند که فاقد هرگونه مجوزهای صنفی –بهداشتی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد شریفی ،رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از تلاش کارشناسان بهداشت محیط مرکز جامع سلامت شماره ۱ غرب اهواز (منطقه شیخ بها)، برای شناسایی یک انبار غیر مجاز توزیع کننده انواع شیرینی خبر داد

شریفی  افزود: بازرسان بهداشت محیط ضمن بازرسی های معمول از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، متوجه این محل توزیع شیرینی جات شدند که فاقد هرگونه مجوزهای صنفی –بهداشتی بود.

وی بیان کرد: پس از بررسی لازم،  مشخص شد که متصدی این محل با خرید انواع شیرینی از کارگاه های سطح شهر و همچنین وارد کردن شیرینی های فاقد مشخصات و برچسب بهداشتی از استان های همجوار، نسبت به توزیع آن در مراکز عرضه مواد غذایی مانند قنادی ها، سوپر مارکت ها و فروشندگان نان فانتزی اقدام می کرد.

شریفی با بیان اینکه کلیه مواد غذایی موجود در انبار جمع آوری شده است، گفت: با توجه به اینکه محل انبار و روش انتقال مواد غذایی نامناسب و فاقد شرایط بهداشتی و استاندارد بود و همچنین مواد غذایی، مشخصات اولیه بهداشتی، تاریخ تولید، انقضا و آدرس کارگاه های تولیدی را نداشت از ادامه فعالیت واحد، جلوگیری به عمل آمد.

وی بار دیگر از  شهروندان خواست در هنگام خرید مواد غذایی به مشخصات بهداشتی و تاریخ تولید و انقضای درج شده بر روی کالا دقت داشته باشند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در اصناف مواد غذایی مراتب را به صورت تلفنی به شماره ۳۳۹۱۴۲۳۰ داخلی ۱۱۱-۱۱۲-۱۱۳ و یا سامانه   ۱۹۰اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.