امسال ۳۹ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال صدقات از صندوق های تعبیه شده در استان کرمانشاه جمع آوری و در سرفصل های مختلف حمایتی برای نیازمندان هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ امسال ۳۹ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال صدقات از صندوق های تعبیه شده در استان کرمانشاه جمع آوری و در سرفصل های مختلف حمایتی برای نیازمندان هزینه شده است.

 حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه ضمن اشاره به اینکه هم اکنون ۲۲۶ هزار صندوق صدقات در استان تعبیه شده است ، گفت: حدود ۲۱۹ هزار عدد از این صندوق ها در منازل خانوارهای نیکوکار استان، سه هزار و ۷۹۹ صندوق بزرگ در سطح شهرها و شهرستان ها و سه هزار و ۴۳۰ صندوق متوسط در ادارت و مراکز علمی نصب شده است.

خدرویسی با بیان اینکه امسال ۳۹ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال صدقات از صندوق های تعبیه شده در استان کرمانشاه جمع آوری و در سرفصل های مختلف حمایتی برای نیازمندان هزینه شده است، اظهار کرد: بیشترین درآمد جمع آوری شده در این مدت به مشترکین صندوق های کوچک خانگی اختصاص داشته است.

وی اظهار کرد: درآمد صندوق های کوچک خانگی در ۹ ماهه امسال ۳۰ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال، درآمد صندوق های متوسط دو میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال و در نهایت درآمد صندوق های بزرگ نزدیک به هفتمیلیارد ریال بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: صدقات جمع آوری شده از صندوق ها در سرفصل های حمایتی همچون رفع نیازهای ضروری، تامین هزینه های درمانی، تامین هزینه های تحصیل، ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و .. هزینه می شود.

خدرویسی همچنین به دیگر راه های پرداخت صدقات از سوی مردم اشاره و خاطرنشان کرد: خیران می توانند با شماره گیری *۸۸۷۷*۰۸۳# از طریق تلفن های همراه؛ صدقات خود را به صورت الکترونیکی با مبلغ دلخواه پرداخت کنند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.