فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از درگیری مسلحانه ماموران با قاچاقچیان مسلح و کشف 461 کیلو و300 گرم تریاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی، از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محور"مهرستان – ایرانشهر"مطلع شدند. 

وی ادامه داد: پس از شناسایی دقیق محل انتقال مواد، بلافاصله و پس از هماهنگی قضائی تیم های عملیاتی پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند. 

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند یک دستگاه پژو 405 حامل مواد مخدر، که وارد محورهای مواصلاتی شهرستان شده بود را شناسایی کنند.
 
سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: قاچاقچیان پس از مشاهده ماموران، به سمت آنها اقدام به تیراندازی کرده و پس از دقایقی درگیری مسلحانه، ماموران یک قاچاقچی مسلح را درحالی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به کشف 461 کیلو و 300 گرم تریاک از خودروی قاچاقچیان، افزود: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار