2 طرح پایگاه خدمات اورژانس و ساختمان جدید مرکز نگهداری معلولان ذهنی شهرستان میاندوآب با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پس از تاسیس این پایگاه از بخش های مختلف مرکز اورژانس اجتماعی بازدید کرد.

مداخله در بحران های اجتماعی و طلاق به منظور کمک به تحکیم بنیان خانواده، مقابله با آسیب های اجتماعی نوپدید و جلوگیری از همسرآزاری، کودک آزاری و سالمند آزاری از جمله مهمترین اهداف تاسیس این مرکز است.

شهروندان میاندوآبی با تماس با شماره تلفن 123 می توانند از خدمات اجتماعی این مرکز بهره مند شوند.

ساختمان جدید موسسه خیریه و مرکز نگهداری معلولان ذهنی 'یاس شکسته' نیز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میاندوآب به بهره برداری رسید.

ساختمان این مرکز در زمین اهدایی از سوی خیر نیکوکار میاندوآبی به مساحت یکهزار و 300 مترمربع ساخته شده است.

این ساختمان در 2 طبقه و هر طبقه به متراژ 300 مترمربع و در مجموع در یکهزار و 270 مترمربع ساخته شده است.

در مجموع برای ساخت این بنا 9 میلیارد و 150 میلیون ریال اعتبار هزینه شده که 6 میلیارد و 850 میلیون ریال توسط خیران، 2 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل مشارکت های مردمی و یک میلیارد و 750 میلیون ریال هم از سوی بهزیستی صرف شده است.

در این مرکز بیش از 60 نفر معلول ذهنی دختر بالای 14 سال نگهداری و از خدمات گفتار درمانی، توانبخشی، فیزیوتراپی و روان شناسی بهره مند می شوند.

شهرستان میاندوآب با بیش از 260 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.