مدیر کل آموزش و پرورش سيستان و بلوچستان از حضور بیش از 60 هزار نو آموز در کلاس های درس استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش استان سيستان و بلوچستان در جشن جذب حداکثری نوآموزان پیش دبستانی که با حضور معاون آموزش ابتدایی وزيرآموزش و پرورش برگزار شد، اظهارکرد: کار برای کودکان، لذت بخش و دل انگیز است زیرا فطرت های کودکان پاک و طبیعی است .

وی با بيان اين همکاران ما در استان ایثارگرانه تلاش می کنند، افزود: با تلاشی که صورت گرفت امسال بیش از60 هزار نوآموز پیش دبستانی درکلاس درس حضور دارند.
 
وي با اشاره به اين كه برای جذب کودکان بازمانده از تحصیل خانه به خانه مراجعه کرده ایم ،افزود: باتلاش و پیگیری همکاران به دستاورد های خوبی دست یافته ایم .

نخعي با ابراز امیدواری از شرایط پیش آمده در دوره پیش دبستانی تصریح کرد: امید آن داریم تا در دوسال آینده با برنامه ریزی صورت گرفته حتی یک کودک از تحصیل باز نماند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان سيستان و بلوچستان با اشاره به حضور موثر بانوان و حس پیگیری مجدانه آنان در امور مختلف، گفت: هر جا که از قابلیت و توانمندی بانوان بهره گرفته ایم کار به نحو احسن پیش رفته و شاهد نتایج مملوسی بوده ایم .

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار