بازیگر «اسرافیل» از تجربه همکاری با آیدا پناهنده ابراز رضایت کرد.

«اسرافیل» لحن تازه‌ای داردپوریا رحیمی سام بازیگر سینما در خصوص این فیلم به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: این چهارمین همکاری من با آیدا پناهنده است و شانس این را داشتم در طول این چند فیلم در کنارش باشم.

وی افزود: بازی در فیلم «اسرافیل» برای من موقعیت و فرصت فوق العاده ای بود. این فیلم از همه لحاظ موقعیت جذابی داشت؛ در تولید، فیلمنامه و انتخاب گروه. می‌توانم بگویم چنین تجربه‌ای برای هر بازیگری دلنشین است و من از این قاعده مستثنی نیستم.

این بازیگر درباره فضای فیلم «اسرافیل» اظهار داشت: آیدا پناهنده و ارسلان امیری در این سال‌ها روی خط مستقیم و مشخص قدم بر می‌دارند و این فیلم هم در راستای تمام حرف هاو ایدئولوژی گذشته آن‌ها است،با این تفاوت که لحن تازه ای را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: «اسرافیل» فیلمی پر لوکیشن است که در واقع در دو مکان یا حتی در دو اپیزود متفاوت می‌گذرد. این اثر کاری متفاوت را در کارنامه پناهنده و امیری ثبت می کند، امیدوارم این اتفاق به چشم بیاید و مقبول واقع شود.

رحیمی سام در خصوص مسیر بازیگری خود طی این سال‌ها،خاطر نشان کرد: حسم این است که در مسیر قدم برمی دارم و درست حرکت می کنم، خوشبختانه کارهایی که در این سال‌ها انتخاب کردم بازتاب خوبی داشته اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار