در هفتمین روز از بهار انقلاب « رادیو نما» قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رادیو نما این امکان را می دهد تا در کنار ارسال صوت، اطلاعات مکتوب ، تصویر و عکس را هم متناسب با موضوع برنامه ایجاد کرد.

رونمایی از رادیو نما

با راه اندازی رادیو نما، افرادی که به هر دلیلی قادر به استفاده از رادیو نیستند می توانند رادیو قزوین  را بر روی یکی از کانالهای تلویزیونی هم بینند و هم بشنوند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در این مراسم  تقویت معارف دینی ، استمرار بخشیدن به  انقلاب  و صدورآن به دیگر نقاط جهان را از رسالت های مهم و محوری صدا وسیما بیان کرد.

امام جمعه قزوین در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 را آغاز  انقلاب دانست و افزود: باید  با پشتکار ، وحدت و همدلی در جهت سر بلندی ایران اسلامی تلاش کنیم .

 نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم صداوسیما را  به عنوان بزرگترین مرجع رسانه ای کشور دانست و افزود : افزایش اعتبارات رسانه ملی  زمینه تحول و تولید برنامه های فاخر در کشور را فراهم می کند.

سید حمیده زر ابادی با اشاره به جایگاه مناسب صدا و سیمای مرکز قزوین در کشورافزود : این مرکز هم اکنون امکان و توانایی  تهیه برنامه های فاخر با تولید محتوای غنی را دارد.

عضو کمسیون صنایع معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه به نقش تاثیر گذار رسانه ملی در کشور اشاره کرد و افزود: نمایش دستاوردهای نظام از رسانه ملی می تواند زمینه امید و شور و نشاط را در جامعه فراهم کند.

کشفی مشاور استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: صداوسیما تنها دستگاهی هست که عملکرد و فعالیتش در نگاه و دید مردم است و کارکردن در صدا و سیما عین کار کردن در ساختمان شیشه ایست.

مشاور استاندار قزوین در ادامه  از دستگاههای اجرایی استان خواست : همکاری تنگاتنگی را با
صدا وسیمای مرکز قزوین داشته باشند.

در ابتدای این مراسم مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: تصویری شدن رادیو سبب می شود تا مخاطبان در کنار شبکه های تلویزیونی از شبکه های رادیویی نیز بهره ببرند و ارتباط بیشتری با برنامه ها، مجریان و گویندگان رادیویی برقرار کنند.

معصومی فرهمچنین در این مراسم به کمبود اعتبارات درای مرکز اشاره کرد و افزود : البته این کمبود ها و محدودیت ها مانعی برای تولید کیفی برنامه های تولیدی در صدا و سیما قزوین نشده است و  نمونه عینی این تولیدات کیفی را می توان به افتخارات نیروهای این مرکز در نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز صدا وسیما اشاره کرد.

 معصومی فر در ادامه گفت: در بخش طرح های خلاقانه و ابتکاری حوزه فنی تعداد 197 اثر در بین مراکز ۳۳ گانه  ارائه شده بود که بعد از ارزیابی های انجام شده ۱۰ اثر به عنوان طرح برتر  انتخاب شد که از این آثار منتخب  ۴ اثر مربوط به مرکز قزوین است.

در این مراسم همچنین از نیروهای برتر صدا و سیمای مرکز قزوین  در نوزدهیمن جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما و جشنواره فنی تجلیل شد.

انتهای پیام/

    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.