امام‌جمعه اصفهان گفت: امیدواریم مکان و خیمه جایگزینی که به همت شهرداری و استانداری درست می‌شود یک خیمه آبرومندی باشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: برای قبرستان تخت فولاد سزاوار بود که یک خیمه‌ای درخور اصفهان و تخت فولاد اصفهان که سومین قبرستان شیعه از نظر عظمت انسان‌ها است، ساخته شود.

وی با بیان اینکه مجموعه تخت فولاد عظمت بسیار بالایی دارد، افزود: خیمه گلستان شهدای اصفهان تا به حال برنامه‌های بسیار زیادی را در خود برگزار کرده است اما شکل و شمایل این خیمه حسینی در شأن تخت فولاد، اصفهان و گلستان شهدا نبود و نیست.

امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه امیدواریم مکان و خیمه جایگزینی که به همت شهرداری و استانداری درست می‌شود یک خیمه آبرومندی باشد، تصریح کرد: خیمه‌ای که ساخته می‌شود باید باز یک خیمه عظیم و ارزشمند مهندسی شده باشد.

وی با بیان اینکه مصلای اصفهان درخور اصفهان است و پس از اتمام کارهای عمرانی این پروژه این مکان یک جای دیدنی می‌شود، گفت: مصلای اصفهان، اصلاً قابل مقایسه با مصلای تهران نیست چرا که در تهران این مکان در حال حاضر تبدیل به کتاب‌فروشی هم شده است و سقف بسیار کوتاهی دارد اما از اصفهان به این شکل نیست.

طباطبایی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: باید جمعی از خیرین جمع شوند و برای ساخت پروژه خیمه و سالن اجتماعات جدید گلستان شهدای اصفهان شهرداری و استانداری را همیاری و کمک کنند چرا که حیف است خیرین در ساخت این مکان ارزشمند کمکی نکنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.