صنعتگران سرایان در نمایشگاه های صنایع دستی حضور فعال دارند.

عرب،مسئول اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرایان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: از میان نمایشگاه های مختلف صنایع دستی که در سطح ملی و استانی در سال 95 برگزار شده ،هنرمندان و صنعتگران شهرستان سرایان تا کنون در10 نمایشگاه با مجموع 31 غرفه شرکت کرده اند.

وی افزود : خوشبختانه در سال جاری از نمایشگاه های صنایع دستی استقبال خوبی به عمل آمده و فرهنگ سازی حضور صنعتگران در نمایشگاه های صنایع دستی یکی از اهداف و سیاست هایی بوده که در سال اقتصاد مقاومتی دنبال شده است.

مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان سرایان گفت: میزان درآمد تولیدکنندگان کالاهای صنایع دستی از محل نمایشگاه ها از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 600 میلیون ریال بوده است که 35درصد فروش کل محصولات صنایع دستی از تمام واحدهای فروش این کالاها را شامل می شود و نسبت به سال گذشته 14.5درصد رشد داشته است.

عرب افزود: معرفی هر چه بیشتر محصولات صنایع دستی و آشنایی بدون واسطه مخاطبان با رشته‌های مختلف صنایع دستی با شرکت در انواع نمایشگاه‌های صنایع دستی و انواع جشنواره‌ها و حتی کوچک ‌ترین عرصه‌ها برای تبلیغ صنایع دستی ممکن خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.