فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری 33 سارق و کاهش 76 درصدی سرقت ها در نیمه اول بهمن ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری 33 سارق در نیمه اول بهمن ماه سال جاری شدند که آمارها بیانگر کاهش 76 درصدی سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد .

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به اینکه  با اجرای طرح های مختلف پلیسی در نیمه اول این ماه در راستای مبارزه با کالای قاچاق ، ماموران  موفق به کشف بیش از 2 میلیارد و 475 میلیون ریال کالای قاچاق شدند تصریح کرد: با اشرافیت اطلاعاتی و شگرد های خاص پلیسی تعداد 10800 عدد اقلام ضد فرهنگی  ودر چندین عملیات مختلف بیش از 460 کیلوگرم انواع مواد مخدررانیز کشف کردند .

جلیلیان در پایان  افزود:  پلیس راهور این فرماندهی با اجرای طرح های مختلف  ضمن برخورد قانونی  با هنجار شکنان تعداد 138 دستگاه خودرو و 122 دستگاه موتور سیکلت متخلف را نیز توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ دلالت دادند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.