آغاز همکاری مشترک شرکت‌های خودروسازی تویوتا و سوزوکی

شرکت های خودروساز ژاپنی تویوتا و سوزوکی برای آغاز همکاری های دوجانبه یک تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، شرکت های خودروساز ژاپنی تویوتا و سوزوکی که در خصوص همکاری های دو جانبه در ماه اکتبر سال گذشته میلادی مذاکره کرده بودند، امروز (دوشنبه) برای آغاز همکاری ها یک تفاهم نامه امضا کردند.

شرکت خودروسازی تویوتا تولیدکننده خودروهای هیبریدی، لوکس و سدان قرار است با شرکت سوزوکی که در تولید اتومبیل های کوچک مهارت دارد، همکاری خود را آغاز کند. این دو شرکت در زمینه های فناوری اطلاعات و ارائه محصولات و لوازم جانبی با یکدیگر همکاری می کنند.

سوزوکی، چهارمین شرکت خودروسازی ژاپن اعلام کرد قصد دارد در زمینه تحقیق و توسعه خودروهای خود با شرکت تویوتا که مهارت بیشتری در این زمینه دارد، همگام شود. 

برای شرکت تویوتا هم همکاری با سوزوکی که طرفداران زیادی در هندوستان دارد، سود زیادی خواهد داشت. در نتیجه شرکت تویوتا با این شیوه می تواند خودروهای بیشتری را وارد بازار هند کند.

شرکت خودروساز هندی "ماروتی سوزوکی" وابسته به سوزوکی بزرگترین خودروساز در هند محسوب می شود و حدود نیمی از خودروهای کشور هند بوسیله این شرکت تولید می شود. این درحالیست که شرکت تویوتا همچنان در تلاش بوده است که بتواند سهمی در بازار هند که تا سال 2020 به سومین بازار بزرگ خودرو در جهان تبدیل می شود، بدست آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار