تلاش اعضای ستاد انتخابات استان برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند است تا با مشارکت حداکثری بتوانیم شور و نشاط سیاسی را در استان شاهد باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: تلاش اعضای ستاد انتخابات استان برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند است تا با مشارکت حداکثری بتوانیم شور و نشاط سیاسی را در استان شاهد باشیم.

یوسف شاه حسینی گفت: مقامات عالی نظام و مردم از ما می خواهند تا انتخابات را سالم، با صداقت و شکوهمند برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با هر فردی که بخواهد خلاف رویه قانونی در انتخابات عمل کند برخورد می شود، افزود: برخی به بهانه فعالیت های انتخاباتی سعی در دامن زدن به مسایل قومی و مذهبی دارند که باید از دامن زدن به اینگونه بحث ها جلوگیری شود و مراقب بود کسی تعمدا در فضای رسانه ای به این مسائل دامن نزند تا با برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری بتوانیم شور و نشاط سیاسی را دراستان شاهد باشیم.

وی با تاکید بر لزوم بی طرفی مجریان انتخابات افزود: اعضای ستاد انتخابات باید مراقب رفتار و کردار خود باشند تا شائبه عضویت در ستاد کاندیداها یا طرفداری از جناح و گروه خاصی مطرح نباشد و انتخابات را در بی طرفی کامل برگزار کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به پیش بینی طرح های امنیتی در قبل، حین و بعد از انتخابات اظهار کرد: کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان شکل گرفته و تاکنون جلساتی نیز برگزار شده و برنامه ریزی ها و پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

شاه حسینی تاکید کرد: برقراری امنیت در انتخابات اولویت اصلی ماست و حفاظت از صندوق های اخذ رای با کمک نیروی انتظامی و با همکاری سایر سازمان های امنیتی، اطلاعاتی و نظامی به بهترین شکل انجام می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خواستار انجام پیش بینی های لازم برای استفاده از سامانه های الکترونیکی و مخابراتی در انتخابات پیش رو شد و تاکید کرد: تشکیلات دولتی و عمومی باید همکاری کامل را با ستاد انتخابات داشته باشند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.