رئیس کمسیون برنامه بودجه شورای شهر همدان گفت: 51 درصد بودجه امسال شهرداری افزون بر 165 میلیارد تومان محقق شده است.

51 درصد بودجه امسال شهرداری تحقق یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ قراباغی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از بودجه مصوب شده سال 94 شهرداری 165 میلیارد تومان آن برابر با 51 درصد ،محقق شده است افزود: این آمار دقیق نیست  چرا که بدهی ها، تهاترها و تفریغ بودجه پایان سال مشخص خواهد شد.

وی به بودجه سال 96 اشاره کرد و ادامه داد: بودجه سال آینده سیاست گذاری شده است و سیاست هایی برای اعمال بودجه به شهرداری ابلاغ کرده است، همچنین بودجه باید براساس عدالت کامل و در مناطق 4 گانه شهری تخصیص یابد تاغ در بالا وپایین شهر بودجه یکسان اعمال شود.

قراباغی خاطرنشان کرد: همه شهر یک شهرداری دارد و بودجه باید بشکل عادلانه هزینه شود بنابراین بدنبال یک حساب برای شهرداری همدان هستیم تا در آمد ها در آن واریز شود وبه شکل عادلانه در کل شهر هزینه شود.

رئیس کمسیون برنامه بودجه شورای شهر همدان با اشاره به اینکه در آمد شهرداری همدان در سال آینده 70 درصد افزایش خواهد داشت اظهار داشت: عوارض های در آمد شهرداری همدان از دفترچه تعرفه عوارض حذف شد.


69 نفر در شهرداری همدان بازنشسته می شوند

قراباغی با اشاره به اینکه در شهرداری همدان امسال 69 نفر شرایط بازنشستگی را دارا هستند، اظهار داشت: شهرداری همدان باید پیش‌بینی اعتبار لازم و کافی برای تعدیل نیروهای بازنشسته و 30 سال سابقه خدمت را در بودجه سال آینده داشته باشد.

وی  افزود: افرادی در حال حاضر در شهرداری همدان کار می‌کنند که 40 سال سابقه خدمتی دارند و بازنشسته نشده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه اعتبار لازم برای بازنشستگی افراد حائز شرایط باید در بودجه سال آینده دیده شود، یادآور شد: سال 93، 220 نفر و سال گذشته 155 نفر در شهرداری همدان بازنشسته شده و امسال 69 نفر حائز شرایط بازنشستگی هستند که امیدواریم تا پایان سال این تعداد عملی شود.

قراباغی از صعودی شدن منحنی بدهکاری شهرداری‌ همدان خبر داد و گفت: بدهی شهرداری‌ها به پیمانکاران در حال رشد هستند و برای سال آینده باید به عنوان اولویت در بودجه دیده شده و پرداخت شود.

انتهای پیام/ ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.