با حضور وزیر بهداشت بیمارستان شهرستان بندرگز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ در مراسم افتتاح این بیمارستان  96 تختخوابی علاوه بر دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان ،مدیرکل راه وشهرسازی استان گلستان حضور داشتند.

مديركل راه و شهرسازي استان در این مراسم گفت: سازمان مجري ساختمان ها و تاسيسات عمومي و دولتي وزارت متبوع از سال 86 عمليات اجرايي اين پروژه را در قالب 64 تختخواب آغاز كرد اما پس از رايزني و پيگيري مسوولان استاني و به جهت پوشش بخشي از نيازهاي درماني شهرستان بندرگز به 96 تختخواب ارتقاء يافت.

مبارک قدام افزود ؛ اين بيمارستان در زمینی به مساحت 27  هزار مترمربع و زيربناي حدود 9 هزارمترمربع در حاشيه ميدان بندرگز ساخته شده است.

وی افزود: براي اين طرح 290 ميليارد ريال از محل منابع ملي راه و شهرسازي هزينه شده است.

مديركل راه و شهرسازي گلستان با بیان اینکه با تجهيز كامل اين بيمارستان بزودي مردم غرب استان از مزاياي خدمات درماني به روز و مجهز بهره مند خواهند شد، گفت: اين بيمارستان داراي  بخش هاي بستري داخلي، جراحي ، زنان و زايمان ، كودكان و نوزادان و مراقبتهاي ويژه ICU , CCU, NICU  با گنجايش 107 تخت بيمارستاني مي باشد.

وي از ديگر امكانات اين بيمارستان را، بخش خدمات مراقبتي بيماران و فضاهاي اورژانس، درمانگاه تخصصي، فيزيوتراپي، جراحي زنان و زايمان، داروخانه، بخش خدمات درماني، مجموعه راديولوژي و آزمايشگاه بيان كرد.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.