تبریز؛

مردم استان امسال نیز با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن شکوهی دیگر می آفرینند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال نیز همچو ن سال های گذشته با حضور پرشکوه مردم استان از ساعت 10 صبح روز جمعه انجام خواهد شد.

جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام و المسلمین تقی زاده ،در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت:راهپیمایی در سراسر استان از مقابل مساجد و در مرکز استان شروع خواهد شد.
 
وی افزود:پیش بینی می شود حوالی ساعت یازده مردم انقلابی تبریز به  میدان های فجر و ساعت رسیده و از آنجا تا مصلی حضرت امام خمینی(ره) راهپیمایی کنند.
 
وی بیان کرد:سخنران راهپیمایی امسال سردار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و همچنین قطعنامه پایانی راهمپیمایی نیز در مصلی و در بین صلاتین نماز جمعه خوانده خواهد شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین تقی زاده با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه با روز پیروزی جمهوری اسلامی ایران  از هیئت ها و دسته جات حسینی خواست در این روز افزون بر پرچم جمهوری اسلامی  ،پرچم های سوگواری را نیز به همراه داشته باشند.
 
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از مسئولان خواست با اطلاع رسانی به موقع ،فراهم نمودن وسایل ایاب و ذهاب،فضاسازی مناسب و هماهنگی  موجب حضور هرچه بیشتر آحاد مردم در این روز شوند.
 
فرماندار شهرستان تبریز نیز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را نماد وحدت ملی خواند و گفت:نیاز اجازه بدهیم عده ای به این وحدت خدشه ای وارد کنند.
 
شهرتی فر افزود:برغم گرایشات سیاسی مختلف انقلاب اسلامی متعلق به تمامی مردم ایران است و باید سعی کنیم با برگزاری هرچه با شکوه تر این روز  نشان دهیم همواره در راه و مسیر بنیانگذار کبیر انقلاب حرکت و با استبداد جهانی مخالف هستیم.
 
معاون خبر صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمنبه نحو مطلوب از رسانه ملی نمایش و منعکس خواهد شد؛از فعالیت 8 اکیپ خبری در تبریز و 30 اکیپ پرتابل در سراسر استان خبر داد.
 
صادقی موحد  با اشاره به ارتباط مستمر با شبکه های سراسری و پخش زنده  حضور گسترده مردم افزود:5 اکیپ واحد سیار پخش زنده و 10 اکیپ پرتابل تلویزیونی نیز برای پوشش رسانه ای حضور خواهند داشت.
 
وی یادآور شد صداوسیما به دنبال آن است در این مقطع حساس که عده ای تلاش می کردند  با نادیده گرفتن ظلم و ستم استکبار جهانی آن را بزک کرده به ملت ایران نمایش دهدند و حال خوشبختانه خصومت و واقعیت استکبار جهانی نمایان شد حضور مردم را باید هرچه بهتر نمایش دهیم.
 
جلالی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تبریز نیز از تدارک 100 دستگاه اتوبوس برای رفت و 140 دستگاه اتوبوس برای برگشت مردم در روز جمعه خبرداد.
انتهای پیام/خ
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.